Efter träning

Cykeltur, hemmaträning och Friskis & Svettis. Nu har jag precis duschat, ska väl snart äta middag tror jag och sen kolla på Gossip Girl och Wipeout. Söndagar = tv-kväll.
Imorgon blir det en lång dag, skolan börjar klockan 8 och slutar vid halv fyra. Direkt när jag kommer hem måste jag göra NO-labbrapporten och plugga till provet som är på fredag. Och vid 19.20-20.40 är det Friskis träning. Förstår ni då vad jag menar med lång dag?
Nu ska jag packa idrottskläder tills imorgon. Kram! :)


Åsikter
F E L I C I A' S [ fotoblogg ]

svar:okejokej ,jag älskar filmen & boken(!) har du idrott på måndagar? jag har det på ons & tors, jag tycker det är jättebra. jag skulle aldrig vilja ha det på måndagar. hih :) ha en mysig kväll!

2009-05-03 @ 18:26:00
URL: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Amanda

Verkligen en lång dag imorgon, jag måste också göra labrapporten, men jag fattar ingenting av den..?<3

2009-05-03 @ 21:01:39
URL: http://kruumelur.blogg.se/
MALIN - Amor Vincit Omnia

SV. ja du vad har jag för kamera :P en väldigt bra fråga, och jag har faktiskt ingen aning, men får ta reda på det nästa gång jag kollar på den ;)

2009-05-03 @ 22:07:17
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback