Fotoshot with Astrid

Hej på er! Fyra och en halv dagars helg med massor med roligheter. Skönt eller hur?
När vi hade slutat (klockan 11.15) åkte jag och Astrid in till Vaxholm. Där gick vi runt, fikade och jag shoppade även lite som ni får se imorgon när jag kommer hem.
Nu har vi precis varit nere vid vattnet och tagit hundratals bilder med systemkameran, även det kommer jag troligtvis visa ikväll/imorgon. Riktigt kul var det i alla fall!
Nu; ladda upp bilderna. Hörs snart!

Åsikter
niia

längtar att få se bilderna :)

ha en bra dag <3

2009-05-21 @ 15:48:13
URL: http://vunique.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback