Hemma hos Astrid

Hej bloggen!
Sitter hemma hos Astrid, hon sitter och asgarvar framför Madagaskar 2 med hennes småsyskon medan jag sitter och flinar åt hennes konstiga kommentarer, haha.
Ikväll ska vi mysa framför film med grönsaker och dipp framför oss, vi har hyrt Hairspray. Än så länge har den här fredagseftermiddagen varit väldigt rolig, och den kommer bli minst lika rolig resten av kvällen. Vi gick ner till den lilla butiken och köpte en cola medan vi stekte i den varma solen. Har även tagit lite foton som ni säkert får se imorgon när jag är hemma. Tidigt imorgon bitti är det genrep med orkester till välgörenhetskonserten som är på söndag, kom och kolla vettja. VVaxholms kyrka, 100 kronor/person. Kram på er!


Jag och Astrid som är sådana sömntutor... får nog lägga oss lite tidigare.

Åsikter
Ellen

Hoppas kvällen eran blir bra! Puss<333 LOVE YOU<333

2009-05-15 @ 22:02:52
URL: http://lillburken.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback