NO-prov - CHECK

Ännu ett till prov är nu avklarat. No-provet gick super, skönt att det är över nu. Imorgon väntar engelska-provet. Väldigt skönt att det är ett terminsprov, alltså ingenting som man kan plugga till. Har kollat igenom gramatiken och känner mig säker på det mesta.
Efter skolan gick Astrid, Denise och Vickan hem till mig där vi åt mellis innan jag, D & A drog vidare. Vi tränar till en välgörenhetskonsert, pengarna går till barn som har det svårt i Ryssland. Känns jättebra att vara med och hjälpa de som inte har det lätt. När sången var slut spelade vi (jag och tjejerna som var med på sången) in en film, det var väldigt kul kan jag lova!
Nu ska jag duscha. Kram.

Åsikter
Victoria

SV: Haha, ja antagligen resten av klassen vände sig om och började glo på mig.... ;)

PUSS & GODNATT!

2009-05-07 @ 21:15:03
URL: http://detailz.blogg.se/
Ellen

Ska ha en veckans blogg tävling! :D Var gärna med! :)

Puss<3

2009-05-09 @ 13:42:39
URL: http://lillburken.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback