Övernattning

Nu är jag hemma. Jag har nämligen övernattat med Vicke & Astrid. Vi har haft hur kul som helst även fast jag har varit lite småkrasslig (sjuk). Kollat på filmer, spelat in en film - Äntligen hemma, lagat mat, skrattat och pratat. Orkar inte berätta sakerna i detalj, men bilder bjuder jag som vanligt på.


En väldigt oseriös bild (kanske för att vi alltid är oseriösa..).

Vi var skiträdda för en katt som hoppade upp på oss och sprang efter oss, haha.

Jag älskar att umgås med dessa tjejer.

Söta Astrid och jag.

Världens sötaste bild på Vicke.

Vicke vaknade tidigt som sjutton, jag och Astrid är nog små sömntutor.

Hinner inte ladda över mer bilder. Jag och pappa ska åka till ICA för att köpa tidningar och något gott till mig. Jag är ju faktiskt sjuk.

Åsikter
Victoria

Vi har haft en -skit-rolig övernattnig! Älskar er två! <3

PUSS

2009-05-09 @ 19:47:52
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback