Shopping i Vaxholm

Här ser ni vad jag köpte i Vaxholm-stad.


Tidningar, såklart... Sofis Mode och CHIC som jag och Astrid började läsa direkt när vi kom hem.

Till naglarna. Nagelbandsolja och nagelstärkare. Vem vill inte ha starka och mjuka naglar till sommaren?

Och sist ett supergulligt armband med söta berlocker på.

Åsikter
Lovisa

Hm..jag skulle också behöva något för mina naglar. De bara flikar sig. Är produkterna från apoteket bra?

2009-05-22 @ 11:28:21
URL: http://lozzan.blogg.se/
Ellen

Svar: Tack sa mycket =) Jag vann den hos en tjej som gör bloggdesigner, det var verkligen välbehövligt och jag gillar den skarpt =)

2009-05-22 @ 14:15:34
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Anonym

hur mkt kostar armbandet?<3 fin blogg

2009-05-24 @ 21:59:40

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback