Underbar vän, underbar helg

Nu är jag hemkommen från Astrid. Hennes snälla mamma skjussade hem mig.
Har haft det supermysigt. På morgonen/förmiddagen åkte vi in till Vaxholm för att träna sångerna med orkesten, det lät väldigt fint så kom och kolla allihopa! Efter det tog vi en glass och strosade runt på Vaxholms fina små gator. Har sett ut några tröjor från Odd Molly och tre eller fyra jättefina armband som jag bara måste ha. Min helg än så länge har varit hur bra som helst. Hur har eran varit?


Fnitter hit och skratt dit.

Med det glittrande vattnet i bakgrunden.

I love you! :-)

Astrid firar att sommaren äntligen är här!

Kolla ögonfärgen. B-e-a-u-t-i-f-u-l.

Vi åt middag på den varma terassen.

Den fina kyrkan + orkestern.

Havet glittar, solen skiner och jag har en underbar vän.

Åsikter
Astrid

Det e du som e underbar! <3

2009-05-16 @ 15:39:08
URL: http://smallie.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback