The big town #1

Hemma från världens bästa New York. Världens bästa resa. Vi bodde på ett hotell mitt på Manhattan, nära till Central Park, Times Square, shopping och restauranger. Dagarna var fullproppade med roliga saker - Rockefeller Center, Central Park, ta tunnelbanan till SoHo, Tribeca, Brooklyn, museum, shopping, foton, gå på bio, Times Square och så himla mycket mer. Att bara gå ut från hotellet och känna lukten av stadsdamm och se alla miljarder gula taxibilar var magiskt. Hinner varken berätta eller lägga upp så mycket bilder, men här är början på resan...


Sovrummet på hotellet.

Vardagsrummet.

En gata vid hotellet.

Central Park at night.

Jag innan vi gick upp i "Top of the rock".
Utsikten från Rockefeller - Central Park omringat av höga skyskrapor.

Jag med världens vackraste utsikt i bakgruden, bland annat Empire State Building.

Underbara SoHo.


Alla bilder är ©copyright. Fler kommer någon gång i veckan.

Åsikter
Victoria

Wihiiii, gud vad najs! :D

Som du sa; du och jag får åka dit någon gång tillsammans, haha! ;D <3



PUSS (& välkommen hem!)

2009-11-23 @ 21:00:05
URL: http://detailz.blogg.se/
Clara Neander

Åh vad kul det måste varit! Jag är verkligen avundsjuk!

Bilden som det står "Wellington" på ser verkligen overklig ut! Som en sånhär man alltid ser i tidningar och grejer!

Kram <3

2009-11-23 @ 21:13:40
Linnea

Ser riktigt härligt ut!

2009-11-24 @ 21:08:23
tjejen med kameran

oj, vad avundsjuk jag blir!!! Skulle åxå vilja åka dit =)

2009-11-25 @ 16:28:43
URL: http://tjejenmedkameran.blogg.se/
Erika

Vad fiiina bilder :) Du verkar ha haft det jättebra ! Välkommen hem ;)

2009-11-25 @ 18:21:43
URL: http://eejrika.blogg.se/
Anonym

SV: nope i tråsätra.. <333

såklart ska du vara med ;PPPP

2009-11-25 @ 20:05:18
REBECKA

woho, favvo bloggarn är hemma :)

2009-11-26 @ 14:36:49
jossan

verkligen jättefina bilder !

hoppas du har haft det bra :)

2009-11-28 @ 16:27:42
URL: http://jossssann.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback