Cheesecake



Här om dagen bläddrade pappa i Coop Forum tidningen och fann där en bild på mig. Minns ni plåtningen (klick) jag gjorde i våras? Där blev denna bild tagen. Jag, min familj eller mina vänner kände knappt igen mig pga mitt mörka hår och bleka hy. Men det är jag i alla fall! Lite kul faktiskt. Lägger ut fler bilder när jag får dem mailade till mig. Sov gott!

Åsikter
MÄÄNDÄÄ

haha.. whhat?

ser bara att det är du på sättet du håller skeden och dina jeans ;)

gullunge <3

2010-08-22 @ 23:03:43
Denise

Sv: Det är faktiskt Sallys kompis egentligen. Jag träffade honom i fredags :)



Puss fina vän ♥

2010-08-23 @ 17:13:09
URL: http://denns.blogg.se/
Erika

Ser intee ut som du, men gud vad kul att vara med i tidningen! :D Puss snyggo

2010-08-23 @ 17:19:04
CHRJ

sV: Tacktack, din med! =) Haha gud vad kul att få vara med i en sån reklambild, fick du betalt för det? :)

2010-08-23 @ 17:25:36
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback