Pics/den tjugosjunde


Mys på bryggan med mat, chips, prat och dricka.

Jag och min himla fina vän Isabelle (nej jag är inte sådär kort och bred egentligen, hehe).

Jag, Amanda, Denise, Linnea och Sofia. Några jag tycker om.

Som sagt - mycket kramar. Sånt är gosigt. Sofia, jag och Issa.

Jag och bästa Linnea.

Mot kvällen blev det kyligare så vi värmde oss vid brasan.

Bilderna tagna av söta Lovisa och Linnea. Lite från i fredags då det var grillkväll med konfagänget igen. Galet bra.

Åsikter
Melina

vad mysigt de ser ut,du är så söt!

2010-08-31 @ 18:32:43
URL: http://mmelina.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback