Sista varma sommardagen?

Tumblr_l7abyic6z31qbikfco1_500_large
Det är måndag, jag har sommarlov och solen har stekt på hela dagen. Enligt väderprognoserna ska det bli riktigt skitväder de närmsta dagarna, så jag tog vara på solen idag och var ute. Låg och slappade i solstolen med tidningar och stärkte bikinilinjerna lite. Härlig och soft dag! Nu ska jag kolla på några avsnitt av danska PH och sedan ta ett bad eller duscha. Kram!

Åsikter
maocho

skitfin blogg du har! kolla gärna in min :D ställ gärna en fråga i frågestunden :D kram på dig.

2010-08-23 @ 20:52:16
URL: http://maocho.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback