Birthdaysurprise


Kom för en stund sedan hem från stan. Jag, Ellen och Vicke överraskade Astrid med bio då det var hennes födelsedagspresent från i somras, som aldrig blivit av. Så det fick alltså bli en liten överraskning som blev väldigt lyckad. Bion vi såg, Harry Potter, var väldigt bra fastän jag inte förstod någonting eftersom jag inte sett någon tidigare film, möjligtvis 1:an eller 2:an isåfall (jag kan vara den enda i världen). Tack tjejer för en mysig, trevlig och rolig kväll. Hoppas ni alla får en grym fredagskväll!

Åsikter
Denise

Haha, jag har inte heller direkt sett någon av Harry Potter filmerna! Skäms! ;)



Utan att låta konstig, men var inte jag med på Astrids "bio&middag-present", eller åtminstonde har varit? :p Har för mig det, men har kanske bara hört er prata om det för längesen. Hehe! ;) Kram! ♥

2010-12-04 @ 22:07:41
URL: http://denns.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback