But you don't feel the same


Vaknade upp, efter nästan 12 timmars sömn, med fruktansvärd huvudvärk och halsont. Jag som skulle träna några timmar idag... Nu är det i alla fall lite bättre då jag har duschat och bastat ett bra tag. Blir nog lite träning ändå. Tjarå!

Åsikter
Tove

du är ju bara för söt! längtar tills imorron gullet. Har tyvärr också ont i halsen men hoppas vi kan kramas gaaalet imorron utan att smitta varandra ännu mer ! Puss

2010-12-30 @ 16:11:34
URL: http://laviedenous.blogg.se/
Astrid

Sv. Fast alltså det är du som är söt! Se bara exempel bilden ovan ^^ Och du hade heeelt rätt :D Jag var Alice i underlandet ;P <3



Hur går nyårstrixet?? <33

2010-12-30 @ 23:16:02
URL: http://knaskalas.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback