Grym dag i pulkabacken


Såhär såg vi ut innan pulkaåkningen. Glada och taggade.

Min vackra vän Tove och jag på tåget.

Såhär såg de flesta ut efter pulkaåkningen. Mascaran var i ansiktet, inte på ögonfransarna.

Söta, kalla, blöta tjejer efter några pulka/stjärtlapp/tefat -åk.
Två glada klasser i backen.

Sista dagen i skolan på hela tjugohundratio. Vi utvärderade terminen i en halvtimme innan vi fick chilla i skolan i 1 timme. Sedan drog hela klassen och parallellklassen till pulkabacken, sjukt kul! En bra dag har det varit. Bilderna är tagna med Toves kamera! Hörs senare. Kisses.

Åsikter
Anonym

Kan inte du ta kort inne i ditt hus så får man se hur det ser ut där!

2010-12-21 @ 17:20:43

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback