Q/A - min vinterjacka




Den här jackan har jag haft i fyra år, så därför tror jag tyvärr inte att den finns kvar. Märket heter tuxer och köptes på Team Sportia. Den är fantastiskt varm och gosig, och det är anledningen till att jag har den vinter efter vinter. I inlägget du kommenterade (här) har jag en kofta med pälskrage under jackan. Ett tips till alla som tröttnar på en för enkel jacka. Andra snygga vinterjackor finns hos Boomerang, Ralph Lauren och Everest!

Åsikter
elin

sv: ja, de är helt underbara :)

2010-12-19 @ 19:50:10
URL: http://elinwahlberg.se
L

okej :D vet du vart man kan köpa boomerang jackor förutom i boomerang butiker för där är alla slut? jätte glad för svar igen, tack! :) kram kram !!

2010-12-19 @ 20:28:48
Melina

den är fin :)

2010-12-20 @ 15:11:54
URL: http://mmelina.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback