High heels

Tumblr_lc1hhfqtph1qaox60o1_500_large
Tumblr_layebuuqel1qcgb3eo1_500_large
Hej där! Måste först och främst säga att du verkligen inte borde skämmas på grund av att du blir längre än dina vänner i klackar. Att vara lång är, enligt mig, riktigt vackert och snyggt. När jag sätter på mig klackar, vilket jag gärna gör men inte ofta, känner jag mig inte alls för lång. Skulle snarare vilja vara några centimeter längre, men jag är absolut nöjd med min längd. Om du känner dig obekväm i klackar tycker jag du ska skippa, men våga prova om du vill det. Så - på med klackarna! Kram.


Åsikter
Melina

klackar är snyggt oavsett längd :)

2010-12-02 @ 09:41:03
URL: http://mmelina.se
molly

sv: bilden är faktiskt tagen från thecobrasnake så jag vet inte :) hihi

2010-12-02 @ 17:04:06
URL: http://moolliie.blogg.se/
Marieh

Jag älskar mina klackar, jag är någon cm kortare än er men det är inte mycket. Jag använder nästan alltid klackar, men nu i vinter rejäla och kortare för jag är skiträdd för att halka helt enkelt haha! Man ska ha det man själv är bekväm med :)

2010-12-02 @ 20:33:38
URL: http://mariehsvardag.blogg.se/
Anonym

jag är 172 och jag tycker inte att jag är lång, typ normal lång! så skäms inte över er längd!! ;O :) DETE SKIT SNYGGT

2010-12-03 @ 21:51:36
Anonym

168 är fan medellängd xD plus att generationerna börjar bli bara längre och längre, jag är 174 och jag är nöjd och inte alls tycekr att jag är för lång

2010-12-17 @ 15:12:32

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback