"Good, great, best"






Bloggen tog semester i en vecka, som ni kanske märkt. Dessa fyra dagar har jag tillbringat med min fina vän Isabelle. Vi har kollat på ett x antal (skräck)filmer, åkt till beachen för sol och bad, varit på mitt landställe en heldag, besökt en loppmarknad och bara levt livet. Sjukt bra dagar med en himla bra vän. Ska försöka "starta upp" bloggen lite smått nu. Kramar!

Åsikter
Melina

härliga foton:)

2010-07-10 @ 18:12:54
URL: http://mmelina.se
Anonym

Sv: Tack så mycke :)

Detsamma !

2010-07-10 @ 21:25:55
URL: http://joannateiffel.blogg.se/
Isabelle

Ja! Dom där dagarna har verklien varit "Good, great, best!" :D Snart åker vi till Yxlan, fett kul! Glöm inte att skriva upp Doritos på packlistan :P Puss <3

2010-07-13 @ 17:36:58
Anonym

varifrån kommer de snygga jeansshortsen du har på bilden? :)

2010-07-14 @ 11:48:55

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback