Karlberg P1 -10


P1 - bäst bäst bäst.

Jag bodde tillsammans med Issa, Amanda, Vicke, Sanna, Denise, Astrid och Alice.

Den 19 juni fick vi kungligt besök på Karlberg.
Den vackra badviken som vi tillbringade nästan varje eftermiddag vid.

Efter lunch och innan arbetspassen kunde man ligga i solen och ta det lugnt.

Massa fina människor.

Det jättefina kapellet var utsikten från vårat rum.

"Änghäng", haha. Denise, Sanna, Amanda, Alice, Vicke, jag och Issa.

Sen blev det midsommar och det bjöds på sjukt mycket och otroligt god mat!

Vi gjorde egna midsommarkransar. Issa, Sanna och jag.


Kom hem för två dagar sedan från världens bästa läger, en underbar upplevelse. Ingen dag var sämre än en annan. Dagarna såg ut som så att vi blev väckta klockan 8 av våra fina ledare, för att sedan äta frukost klockan halv 9. Vid 10-tiden var det mysig morgonmässa i kapellet där vi bland annat sjöng. Varje dag hade ett tema, så på lektionspassen jobbade vi lite kring dagens tema. Efter lunch var det fritidspass där man bland annat kunde sola och bada, paddla och segla eller göra vänskapsband. På arbetspassen städade vi och när klockan blev 17.30 var det dags för middag. Därefter öppnade kiosken och man köpte 1 ton godis, sen var det kvällsaktivitet som innehöll t.ex tävlingar, teatrar, dansuppvisningar. När dagen gick mot kväll var det kvällsandakt, god natt-sagor och nattning av ledarna. Är så himla glad att jag gick på just det här konfalägret, har träffat massa fina människor som jag nu kallar vänner. Två fantastiska och oförglömliga veckor helt enkelt. Tack! Jag tycker om er alla så mycket.

Åsikter
Astrid

underbart! <3 längtar tillbaka...

2010-07-03 @ 18:07:27
Christoffer Angelin

Ätnligen tillbaka haha, se till att uppdatera mycket nu ;)

2010-07-03 @ 19:26:53
URL: http://fjortizfox.blogg.se/
Evelina

Låter som du haft det riktigt härligt och kul! ;)



sv: Okej, litar på dig ;) Det är ju ett år kvar tills jag konfimeras men längtar!

2010-07-04 @ 16:02:20
URL: http://rockni.blogg.se/
Evelina

sv: Ja det har jag haft ;) Hur var din dag? glömde att svara på din fråga i kommentaren innan så aa.

2010-07-04 @ 16:03:03
URL: http://rockni.blogg.se/
Emma

sv: Aa, min midsommar var jättebra, haha x'D Och din var också det ser jag! Gud så roligt (haha, ordvits .. :p) ni ser ut att ha haft det!!

Längtar jättemycket till mitt läger i slutet av sommaren när jag ser på dina bilder :)

2010-07-04 @ 20:23:45
URL: http://emmqsdagbok.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback