Prao/Agent Molly & Co


Detta har varit mitt "jobb" i två veckor.

Såhär fint ser det ut precis utanför kontoret.

(Ej redigerad = dålig ljusstryrka och kontrast)

Mina snygga kollegor Sara, Sara och Camilla (Agnes var tyvärr sjuk).
Ett par bilder från idag, sista dagen på praoen. Det är såklart tråkigt, men jag är glad över att jag fick ett så bra jobb med härligt gäng! Igår var jag på en modeplåtning för Oriflame och idag var jag på en stillebenplåtning, även den för Oriflame. Annars har jag sorterat papper, gått ärenden, gjort fint i skåpen, hjälpt illustratörer med deras portfolier, lärt mig mer om fotografer, stylister och illustratörer och en massa annat! Tack A.M & Co för två grymma veckor!

Åsikter
Mikaela

detsamma!

haft en bra fredag?

2010-05-07 @ 23:59:01
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback