Q/A

Q: Hur många läsare har du varje dag?
A: Det varierar beroende på vardag/helg, om jag uppdaterar mycket/lite, är duktig på att svara på kommentarer osv. Det vanligaste är 70-100/dag, men det kan även vara färre eller fler.

Q: När blev din blogg mer känd?
A: Känd skulle jag absolut inte kalla den. Det var inte så att jag plötsligt en dag fick en massa fler läsare. Jag har varit på ungefär samma nivå i kanske ett halvår.

Q: Vilken är din favorit smoothie?
A: Jag dricker aldrig smoothie. Men om jag skulle göra det skulle den innehålla massa olika bär och vaniljyoghurt. Och lite hackad choklad på toppen...

Q: Vet du, eller har du någon tanke på vad du vill bli/jobba som när du blir stor?
A: Jag tyckte att jobbet där jag praoade verkade roligt, agent åt fotografer t.ex. Men jag har inte börjat tänka så långt, egentligen har jag ingen aning om vad jag vill jobba med.

Q: Tjänar du pengar på bloggen?
A: Nej.

Q: Vem är din bästa kompis?
A: Jag har många nära vänner som är världsafina (Vicke och jag på bilden).


Q: Vilka är din favoritaffärer?
A: Zara är en klar favorit. Urban Outfitters, Bik Bok och Monki är också bra butiker.

Q: Har du någon pojkvän?
A: Nej, tyävrr. Det är långtråkigt att vänta på sin stora kärlek och prins...

Q: Vad har du för intressen?
A: Fotografering, vänner, träning på F&S och shopping bland annat.

Q: Vilket gymnasium och linje vill du gå?
A: Är ganska säker på att jag ska gå på DaGy. Vilken linje har jag inte bestämt mig för.

Q: Vad ska du göra i sommar?
A: Det enda bestämda är egentligen att jag ska konfimera mig (åka på läger till Karlberg). Familjen håller även på att planera en utomlandsresa som vi gör varje sommar, men vi har inte riktigt bestämt vart än. Troligtvis Grekland. I slutet av sommaren ska jag åka till Gotland med mina fina vänner Astrid och Vicke, om vi hinner hitta boende.
4052668870_f4746c6b6b_large

Q: Vilken är din bästa resa du någonsin gjort?
A: Här känner man sig nästan skyldig att säga New York. Det var en grym upplevelse. Men egentligen har alla familjens resor varit perfekta.

Q: Vilka TV-program följer du?
A: Jag följer inga program slaviskt. Det enda jag försöker att följa är DH. The Hills, The City, Gossip Girl och Svenska Hollywoodfruar är också bra program, men inga jag följer som sagt.

Q: Vilket är ditt favoritplagg?
A: Typ världens svåraste fråga... Möjligtvis mina Dr Denim jeans. Fast nä, dem börjar bli för slitna nu. Min militärgröna armyjacka är nog i alla fall årets bästa köp.

Q: När brukar du gå upp på en skolmorgon?
A: Om jag börjar klockan 8 går jag upp vid ca 6.45 (inkl snoozing). Jag gillar inte att stressa på morgnarna, men det brukar bli så fastän jag går upp tidigt.

Q: Du har ju perfekt hy!? Hur tvättar du ditt ansikte?
A: Jag tvättar ansiktet med vatten morgon och kväll, men annars gör jag inget speciellt. Jag har Qliniques ansiktsvatten i badrumsskåpet, men jag brukar alltid glömma bort det.

Q: Vilket smink använder du dagligen?
A: Lite concealer i ett försök att dölja trötta ögon, mascara och bronzingpuder på kinderna. Gillar inte att se översminkad ut. Naturlig sminkning är jag liksom.


Q: Vad är ditt pinsammaste minne?

A: Haha... det finns så många att jag inte ens minns ett enda.

Q: Vad är det dyraste i din garderob?
A: Jag köper aldrig väldigt dyra kläder/skor. De dyraste jeansen kostade 1200 kronor och dyraste tröjan köpte jag för 1000 kronor.

Q: Har du några drömmar? Vilka?
A: Nja... Bara självklara sådana. Att gå ut skolan med betyg jag känner mig nöjd med, hitta ett jobb som jag gillar, finna min prins, bilda familj och leva lyckligt.

Q: Vilken är din favoritbok?
A: Den bästa bok jag läst är Alfons Åberg.

Q: Vad är ditt favoritsmycke?
A: Min döskallering, från Glitter.

Q: Hur mycket får du i månadspeng?
A: 700 kronor.

Q: Hur mycket shoppar du för varje månad?
A: Det varier väldigt mycket. Förra månaden spenderade jag 1100 kronor på en dag, men så är det väldigt sällan. En annan månad kan jag spendera en femtioöring totalt.

Q: Var praoar du?
A: Jag praoade på Agent Molly & Co. Det är en foto/illustration/styling- agentur.


Q: Hur har du råd med alla dina kläder?
A: Emn... Det var väl en ganska svår fråga tycker jag. Hur svarar man på något sådant? Jag försöker att spara några hundralappar (nu kommer pappa höja på ögonbrynen) varje månad, och shoppa för några hundralappar... Äh vafan, det går ju inte att svara på den frågan!

Q: Förresten är din blogg jättebra!
A: Tack så mycket fining! Kommentarer som dessa gör mig så glad.


Åsikter
Ellen

Vad hände med den där anonyma frågan Julli?? ;P Haha! <333 :D

2010-05-08 @ 21:07:10
URL: http://lillburken.blogg.se/
Amanda

Intressant :D

2010-05-08 @ 21:23:20
URL: http://lovisawestin.blogg.se/
Mikaela

okej :)

detsamma!

ska du hitta på något skoj imon då?

2010-05-08 @ 22:51:21
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Melina

åh,kul att läsa :D vad fick du göra som prakikant på din prakikplats då?:D

2010-05-09 @ 11:02:26
URL: http://mmelina.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback