Inspirerande bloggar


Sofi Fahrman - Skriver om hennes liv i New York. Allt ifrån lunchtips och fester till hennes snygga outfits i the big apple och sköna klädtips till bra priser.

Sara Montazami - Riktigt snygg tjej med fantastiska kläder. Man får en inblick i hur livet ser ut för henne i Laguna Beach. Om fester, kläder och vardag bland annat.

Vanillascented - Bara så himla bra bilder om kläder/mode som ger tonvis med inspiration.

Song Of Style - Helt underbara outfitsbilder. Alla hennes kläder vill jag ha i min garderob. Mycket inspirerande tjej!

Åsikter
Melina

kul att veta vilka du följer,ska också börja följa sara nu tack vare ditt tips :)

2010-11-02 @ 12:59:10
URL: http://mmelina.se
Linda

Du borde läsa www.theblondesalad.com

jag e hooked på hennes blogg !

2010-11-02 @ 23:03:33

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback