Lost in paradise


När mamma kom hem från San Fransisco i söndags hade hon med sig lite presenter. Bland annat dessa bodysplash från Victoria's Secret. Min favorit är doften till vänster, "Vanilla Lace". Hon hade även med sig en till grej, men den visar jag senare. Nu ska jag till Vicketick. Puss!

Åsikter
Melina

älskar bodysplash :D

2010-11-26 @ 17:48:10
URL: http://mmelina.se
Mina

Åhh, jag ÄLSKAR VICTORIAS SECRET BODYSPLASH! Speciellt din doft Vanilla Lace. Den och Secret charm har jag bara doftat på. Fast Vanilla Lace fanns inte där jag köpt min :)

Nästa gång får du ta och köpa några till mig, du kan slå en signal innan och så kan jag betala sen :) Hihi! Kram

2010-11-27 @ 19:47:01
URL: http://destinyandfaith.blogg,se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback