I'm gonna make a change




Ni får ha överseende med att bloggen heter "fashion" men knappt innehåller något mode alls då, hehe. Kanske skapar en annan blogg som jag har för mig själv så att jag kan skriva av mig eller så byter jag kanske adress om jag känner för det. Ett tag till fortsätter jag på samma spår i alla fall, men med lite andra kategorier! Den här dagen blir bra. Jag ska göra en liten förändring som kommer ta flera timmar (bilderna är ledtrådar), äta finmiddag med familjevänner på restaurang och senare möta upp vännen jag tycker mest om på hela jorden. Bloggar innan jag sticker iväg ikväll. Ha det fint! ♥

Åsikter
Christoffer Angelin

Skall du färga håret blont igen? :)

2011-04-09 @ 13:33:18
URL: http://favoritchrillan.se/
Victoria

JAAAAAAA BRRRA ATT DU FORTSÄTTER!!! Blev jätterädd nyss när jag läste inlägget innan :O hihi jag tror mig ha en aning om vad det är du ska hitta på hihi :D och fett snygg tjej på bilderna ;)



P.S. i love you.

2011-04-09 @ 17:48:17
URL: http://detailz.blogg.se/
Louise

Vart ifrån kommer tröjan på andra bilden? Den var underbart söt! :)

2011-04-09 @ 18:34:14
m.

frågar samma som louise! vart är tröjan ifrån? måste ha en sån:)

och en till sak, jag tycker du ska lägga ut fler sånna där träningsbilder som du alltid hade förut, typ på träningskläder och sånt. sjukt inspirerande!

2011-04-10 @ 15:22:54
JULIA - fashionbyjulia

Svar till Louise och m.: Tröjan kommer från Weekdays second hand avdelning, från i somras :)



Svar till m.: Vad roligt att få lite förslag, har blivit sämre när det gäller träning dock men självklart kan jag lägga upp lite såna bilder när jag kommer igång igen! Kram.

2011-04-10 @ 16:06:33
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback