Looking at an angel





Jag har spenderat dagen med min vän Victoria. Vi gjorde en rolig fotografering innehållande galet mycket skratt, hög musik, lite annorlunda idéer och bara fint umgänge liksom. Och tro mig när jag säger att hon faktiskt är en ängel - inside and out.

Åsikter
mandii

älsklingar! <3

2011-02-10 @ 21:01:14
Victoria

Bästavän. Du är lika otroligt jäkla vacker på insidan som du är på utsidan. Du gör mig lycklig. <3

2011-02-10 @ 21:23:11
URL: http://detailz.blogg.se/
Astrid

Änglar - det är ni båda två.



Detdär du sa förut idag, om att det kommer bli sådär stelt och konstigt när man ses, det är inte sant. Det är för äkta för att kunna bli så. Tro mig <3

2011-02-10 @ 22:04:52
URL: http://knaskalas.devote.se
tara

Fina bilder! Profilbild Victoria!:)

2011-02-11 @ 20:09:35

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback