Q/A - frågor om allt möjligt

Kan inte du lägga ut din Spotify så man kan subscriba dina playlists? Du har ju mäkta bra musiksmak! Vad heter låtarna förresten?
Pinsamt att säga, men jag har inte spotify. Och ja, jag är möjligen den enda i världen som inte har det. Men det går bra ändå eftersom att jag lyssnar på musiken från min systers Spotify-lista, hon har datorn bredvid mig och lyssnar på musik hela tiden. Om du vill veta vad låtarna i inlägget heter, så är det bara att dubbelklicka och sedan gå vidare på "Watch on Youtube", där det står låtnamnet.

Har din syrra blogg?
Nej, det har hon tyvärr inte.

Jag undrar bara om du har börjat tänka på balen och vad för klänning du ska ha? Själv är jag supertaggad och har några idéer, men undrar bara!
Härligt att du, precis som jag, är väldigt taggad för balen! Jag är ganska säker på vilken klänning jag ska ha, det är en lila, axelbandslös, kort klänning. Mer än så säger jag inte, hihi. Om du funderar på långklänning tycker jag det är en bra idé! Som min vän sa - "Man har ju typ bara långklänning vid två tillfällen, och det är på balen och på bröllopet". Jag tycker även att djup rygg är otroligt fint, och att klänningen sitter tight över bysten och lösare nedtill. Om klänningen är enkel så kan man ju addera ett coolt halsband och snygga klackar. Hoppas du hittar något som du känner dig fin och bekväm i!

                    Tumblr_l8y47qgguc1qbsrwho1_400_large

Hej Julia! Vart är din pippi-tröja köpt? Jag försöker hitta en och det går inte så bra…
Mami köpte pippitröjan som jag fick i julklapp i Gamla Stan, mitt emot Vapiano, precis vid tunnelbanan. En fin liten butik med många mysiga och tjocka tröjor. Tröjan finns även på U-turn, i turistbutiker i Gamla Stan (sämre kvalitet dock) och i Vaxholm.

Letar sönder efter de där mössorna, vet du vart de finns? Har bara hört att de finns på NK, men ingen annanstans.
Mössorna med pälsbollar finns bland annat på Amoresse och U-turn.



Hello! Hur sminkar du dig egentligen, vad använder du och sånt? Hade varit kul att veta. Du sminkar dig jätte fint.
Jag sminkar mig ganska enkelt och naturligt. Jag använder mineralfoundation från i.D Mineral som grund, lite concealer i hopp om att försöka täcka mörka ringar, mascara och lite bronzingpuder. Vid festligare tillfällen brukar det bli lite eyeliner, ögonskugga och läppglans.


Åsikter
Linnéa

vart köper man id smink? eller, vart finns det att köpa? :) och hur mycket kostar det ungefär? kraaam

2011-01-12 @ 20:44:54

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback