Slutet av tjugohundra10

JULI

Konfirmerade mig en dag då det var 33 grader varmt. Hade hela släkten över.

Spenderade en heldag på Galtis med kusiner, sol, bad, hög musik och båt.

Hade det grymt en kväll i Båstad.

Åkte med familjen till Skåne, här i Mölle. Klädde mig i shorts och tunna blusar.
AUGUSTI

Åkte till Gotland med mina bästa. En fantastisk resa.

Solade och badade sista dagen. Tyckte om livet.

Hade grillkvällar med en massa människor.
SEPTEMBER

Började skolan igen.

Åkte till Åre med klassen.

Åkte in till stan. Jag frös och det blev mörkt tidigt.

Var på Blog Awards med Stephanie och Isabella.

Njöt av sista värmen år 2010. Och började i samma stund sakna sommaren.
OKTOBER

Fyllde år och hade ett gäng över för middag, dans, presenter och trevlighet.

Firades även av släkten och kusinerna.

Var på bio med Amanda och Vicke i höstmörkret.

Hade drinkkväll med tjejerna.
NOVEMBER

Chillade i sängen (proffsbild by Amanda)

Var med Tove i stan.

Lärde känna Clara bättre och hade roliga kvällar tillsammans med henne.
DECEMBER

Gick 2 luciatåg i skolan och 3 stycken på företag i stan.

Firade lilla jul med fantastiska vänner.

Fick jullov!

Julafton var hos mormor.

Gott nytt år!

År 2010 var grymt. Men det här året ska bli så mycket bättre. 2011 - nu kör vi!

Åsikter
Petra

Verkar som om du haft ett bra sista halvår under 2010. :) Hoppas att du får ett minst lika bra år detta året. :)

2011-01-04 @ 12:11:56
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback