You've lost yourself again




Segt lov. Sitter bara hemma, kollar på tv, sitter vid datorn, lyssnar på musik, försöker bli frisk... Jag är alltid sjuk på vintern. Börjar fundera på om jag kanske inte tål kyla, mörker, snö och sånt där, hehe. Ska nog ändå försöka pallra mig iväg till träningen ikväll, blir rastlös av det här.

Åsikter
Anonym

kan inte du lägga ut din spotify så man kan subscriba dina playlists? du har ju mäkta bra musiksmak!! vad heter låtarna förresten?

2011-01-07 @ 19:49:15
i :)

Fin blogg, superbra låtar och måste bara säga att jag tycker du är otroligt fin!

Hoppas du har en bra kväll! :)

2011-01-07 @ 19:55:43
URL: http://bigcity.blogg.se/
♥ Sophies Drawings♥

Dessa förkylningar kan man bli riktigt trött på. Känns som de flesta går runt och hostar och nyser nu.. Men krya på dig (:

2011-01-07 @ 20:43:52
URL: http://sophiesdrawings.blogg.se/
Jessica

varför ska du träna om du är förkyld...? Det är inte alls bra och det kan sluta med att du får inflammation i hjärtat, en av mina kompisar fick det.

2011-01-08 @ 14:38:34

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback