5 manliga bloggare


Adrián Cano - Stilig man

Adam Gallagher - Onaturligt snygg med härliga bilder

Jim Dumont - Enkel stil med egen touch

Juan Cocco - Galet söt och charmig, asballa kläder

Kadeem Johnson - Snygg kille, grym klädstil

Ett lite försenat inlägg, men här har ni 5 stycken riktigt bra bloggar som skrivs av killar. Min favorit är Juan Cocco, är lite kär i honom. I alla fall håret och kläderna. Adam och Kadeem har också fantastiska bloggar fyllda med inspiration (även dem ser väldigt bra ut, hehe).


Åsikter

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback