Mobilblogg

img_1701 (MMS)

På väg till stan med min snygga vän Isa! Hon ska på casting för en modellagentur i Paris, fantastiskt roligt och spännande. Jag får sitta bredvid och titta på, hihi. Tänkte egentligen bara uppdatera er om det och även testa att mobilblogga. Bilder från plojfotot kommer upp senare. Puss!


Åsikter
Isabel

Måste säga att jag är otroligt nöjd med bilden!!!

2011-03-29 @ 22:56:23
URL: http://laviedenous.blogg.se/
Isabelle G

Jäklans vad roligt Isabel! Hur gick det? :D puss och kram

2011-03-30 @ 22:09:14

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback