Julaftons morgon

God jul på er alla!
Mamma och lillasyster väckte mig klockan tjugo över nio ungefär. Vi gick upp och åt frukost. Limpan, som mamma bakade igår, var jättegod. Sedan öppnade vi paketen vi fått i julstrumpan, där jag fick en filmp som jag önskat mig. "What happens in Vegas" heter den, har ni sett den? Bra eller dålig? Har aldrig sett den, men jag önskade mig den ändå, hehe. Dags för mig att dusha. Det har hänt något med kameran, jag kan inte lägga in bilderna... Men i värsta fall får ni se mina julklappar/outfit som mobilbilder. :-)


Åsikter
D E N I S E

den filmen är asbra kan jag meddela! (;

2008-12-24 @ 11:12:22
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
Amanda

en av de bästa filmerna jag har sett (; håller fullt med denise <3

2008-12-24 @ 23:44:48

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback