Julklappsshopping

Efter plugget åkte jag och Ika till centrum, jag köpte färdigt mina julklappar och köpte också en till henne. Haha, jag var ganska dålig på att gömma den, så hon vet var det är. Men det spelar kanske inte större roll, hon kommer ändå få den på fredag (avslutning!). Vi åkte hem och bytte direkt om till fotbollskläder och kom lite tidigt, men det gjorde ingenting. Sista kvarten fick vi fika för att Monkan fyller år imorgon. Grattis grattis. Nej, nu är det dags för mig att duscha, slå in julklapparna och packa sovsaker till imorgon. Ha det bra. Förresten, vad tycker ni om min nya header? :)
Kramar Julia.


7 dagar kvar till julafton...

Åsikter
Anonym

lite tråkig, lite mer färg kanske?

2008-12-17 @ 20:33:35
erika

jag tkr den var jättefin !

men vrf ska du packa sovsaker ? ;) <3

2008-12-17 @ 21:07:11
Anonym

haha . det ska vara you're inte you!

2008-12-17 @ 21:59:47
hanna

finfin :) alltså vad är erikas blogg ?

2008-12-18 @ 13:12:32
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma Å

fiin:) kan du hjälpa mej att fixa min header?

2008-12-18 @ 13:23:20
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
Anonym

din ´header är jätte fin och bra.

älskar din blogg.

hittade den från komentarer från denise colbrands blogg. känner inte henne, men följt henne sen hon var med i lillamellodifestvalen :D

2008-12-19 @ 14:37:30
URL: http://sweigel.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback