Önskelista

Om bara ca 2 veckor är det jul. Längtar, ska fira jul hos min mormor i stan i hennes stora och mysiga lägenhet. Mamma och pappa frågade om önskelistorna igår, och såhär ser min ut.

- Thomas Sabo smycken
- Presentkort från MQ, Zara, Nilson
- Tröjor med roliga/söta tryck
- Vit stickad kofta
- Nattlinne
- Kläder från Odd Molly
- Mamma Mia the movie

Jag tror inte att det var allt, men det här är det jag kommer ihåg.
Vad önskar du dig i julklapp?

fullsizefullsizefullsize


Åsikter
erika

Fina saker gumman (: men typ inget utav de där har jag råd med även om jag vill köpa hela täbycentrum åt dig :O <3

2008-12-08 @ 16:56:16
linnea

fina odd molly kläder! själv önskar jag mej nikon D90, presentkort på NK och en massa gant och odd molly kläder. God jul på dej!

2008-12-08 @ 17:52:02
URL: http://livetenligt.devote.se
Jenny

önskar mig mest pengar till att köpa saker själv. ex id smink !

2008-12-08 @ 21:47:00
URL: http://tylbrant.blogg.se/
Jenny

önskar mig mest pengar till att köpa saker själv. ex id smink !

2008-12-08 @ 21:47:04
URL: http://tylbrant.blogg.se/
emma Å

va fina saker du önskar dej ! kram<3

2008-12-09 @ 19:11:14
Oscar

Fina saker, du kanske får nått;)



Jag önskar mej dej i julklapp<33

2008-12-10 @ 20:04:13

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback