Thomas Sabo

Jag har plötsligt blivit förälskad i en ny smyckedesigner, nämligen Thomas Sabo. Han gör otroligt söta smycken som passar både till vardags och fest. Detta kommer lugnt på toppen på önskelistan. I Stockholm finns butiken på Birger Jarlsgatan. Vad tycker du? Är de inte underbara?


Åsikter
Ellen

Jag vet! De är så himmla fina! Jag har också önskat mig sådanna!! Det finns en affär i täbban också ju! Love you Julli<33

2008-11-29 @ 18:26:32
URL: http://lillburken.blogg.se/
Amanda

Så himla gulliga saker man bara kan sätta på armbandet =)

2008-11-30 @ 20:13:21
emma Å

sööta:)

2008-12-01 @ 08:15:15

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback