Lördag - stan med mommo

Idag ska jag in till stan med mormor, vi ska kika i affärer, träffa min moster och hennes familj, fika och kolla på teater. Det blir en trevlig lördag för min del. Efter vi har kollat på teatern ska jag och lillsyrran till Bella (moster) igen, pga att mamma och pappa ska på musikal/teater senare på kvällen och storasyster är och tävlar i dans. Alltså kan lillan inte vara hemma själv och jag kan inte ta mig hem. Komplicerat, jag vet. Men jag kan därför inte blogga förrän sent ikväll eller imorgon bitti. Men jag slänger in ett inlägg innan jag åker.
Kram!


Åsikter
R E B E C K A

hoppas du hade en trevlg dag sötan! :)

2009-04-18 @ 22:37:39
URL: http://rrebecka.webblogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback