Sommarvärme

Vem har tid att sitta inne vid datorn och lata? Ut i solen med er! Inte ett enda moln på himlen, svala vindar och massa sol. Jag har varit ute hela dagen, hjälpt till i trädgården, flyttat studsmattan och pluggat lite halvt eller vad man ska säga. Det går inte att vara på dåligt humör när det är sånt här väder, även fast jag har mycket plugg. Får ju hoppas att jag får lite färg också...


Åsikter
Tjej från Finland

Vet du vad?



jag köpte en jeansjacka idag.



Du ger mej goda råd, och idéer, om vad mode är, och vad jag skall leta efter i affärerna. ETT STORT TACK FÖR DET! :)

2009-04-25 @ 17:22:41

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback