Julstress i sista minuten


Dåligt med uppdatering på sista tiden, men jag skyller på julstressen. Igår var jag inne i stan med fina Tove och kollade på bio (New Moon), vilket som vanligt var hur mysigt som helst. Och idag har jag varit i stan igen, för att köpa den sista julklappen och klänning att ha imorgon (bild kommer då). Efter det åkte hela familjen till mormor för att fira lilla julafton, som vi gör varje år den tjugotredje. Har nyss slagit in julklapparna och skrivit rim till alla. Nu ska jag hoppa i säng. Hörs imorgon!

Åsikter
Melina

fin bild :)

hoppas du får en fin jul :)

2009-12-24 @ 18:15:40
URL: http://mmelina.se
CHRJ

Var har du köpt din pälsväst som du har på bilderna från new york i några inlägg ner? Den som var på tredje eller andra bilden :) GOD JUL!

2009-12-24 @ 18:41:51
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback