Bio och vänner

Hallå där.
Jag har inte bloggat eftersom jag, Victoria, Astrid och Sally igår såg på bio, "i taket lyser stjärnorna". Jag hade alldeles för höga förväntingar på den filmen, den var inte lika bra som jag hoppats och trott. Men den är ändå sevärd tycker jag, och dessutom har vi haft jättekul så det spelar ingen roll om filmen var så megabra som jag trodde.
Direkt efter skolan åkte jag, Astrid och Sally till täbban. Vicke skulle på dans så hon kom tio minuter innan filmen började. I centrum hämtade vi ut biljetterna (jag och Vicke bokade lugnt de bästa platserna), åt mellanmål och shoppade lite. Vad jag köpte får ni se i nästa inlägg. När klockan var halv sex gick vi till bion, köpte popcorn, gick på toa (mycket intressant fakta, right?) och väntade på Vicke. Sedan började filmen.
När den var slut tog Sally bussen hem direkt medan jag, Vicke & Astrid åkte hem till mig. Som vanligt var vi väldigt flummiga och skrattade allt vi orkade. Sedan kom Asses mamma och hämtade henne. Jag och Vicke kollade då lite på Let's Dance och fortsatte skratta och tönta oss tills vi blev väldigt trötta och somnade.
Nu har Vicke gått hem också. Ikväll ska jag till Ellen och hjälpa till med hennes lillasysters fest. Innan det måste jag hinna duscha och kanske städa lite. Nu får ni se bilder från igår och idag.



Mellis på donken.

Sötaste Astrid lekte videoblogg. Detta var "Veckans vill ha".

Mina popcorn och cola. Gissa vad som ligger i Twilfit-påsen? ;-)

Våra biobiljetter.

Jag & Asse i biosalongen.

Alla fyra i ett tomt Täby Centrum. Efter bion.

Mina fina tjejer. Victoria, Astrid och jag.

Mys framför Let's Dance.

Haha, fan vad vi skrattade åt det här!

Flummbästis.


Åsikter
sofia

Jag har förut skrivit att jag vill se bilder p ditt hus, då menar jag ut sidag och innsidn.

Nu ser man ju lite , men mea tack (A)



måste säga två saker till..

Så fina öögon du har, dör för dom.

Gud villken bra blogg, älskar värkligen den!

2009-02-07 @ 18:15:30
Julia

Svar till Sofia: Jaså, det har jag inte sett förut, men det kanske jag kan göra. Kommer dock inte visa bilder i detalj på huset här på blogget, men visst kan ni få er några bilder någon gång. Får vänta till huset blir städat först bara... hehe.



Tack så jättemycket! Sånt värmer :)

2009-02-07 @ 22:32:45
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Erika

alla har tyyp sett den där filmen, ,e den bra elr??

2009-02-08 @ 05:10:46
URL: http://eriqaa.blogg.se/
Victoria

Haha, vi har haft jättekul!

I LOVE YOU FLUMMBÄSTIS! <3

2009-02-08 @ 18:29:38
URL: http://detailz.blogg.se/
emma

haha det låter kul , fina bilder=)

2009-02-08 @ 19:41:26
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
vive

jag håller med om att man hade mkt större förväntingar på filmen. btw fin blogg! :D

2009-02-09 @ 16:42:43
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
astrid

vi hade det as kul fast filmen inte var den bästa! älskar er! <3

2009-02-09 @ 17:32:33
URL: http://blondinberta.devote.se

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback