Franska-arbete

Tjenixen bloggen!
Idag är det måndag, en ny vecka har börjat igen. Skolan var som vanligt ganska seg, men jag blev piggare när den slutade. Då for jag och Vicke iväg hem till henne och åt mellis, kollade på TV, satt ett tag vid datorn, skrattade så vi föll av stolen... Ja, en vanlig dag med Vicke.
Nu gör jag ett franskarbete om franska modedesigners. Det var läxan till imorgon, och jag är klar snart. Funderar bara på om jag ska skriva om en till designer. Någon som har förslag på franska designers?
Tillbaka till arbetet, puss.

Åsikter
emma

hoppas du får en bra vecka. varför slutade du på fotboll?:/<3

2009-02-03 @ 17:53:09
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
lucy

dior ..

2009-02-05 @ 19:15:56
URL: http://mokary.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback