3-4 januari med Ellen

Ellen kom igår vid lunchtid ungefär. Vi åkte ner till sjön och åkte skridskor och åt "matsäck"/lunch. Isen var inte lika fin och det var inte heller jättebra väder, men det var roligt ändå. På kvällen kollade vi på film, var inne på datorn lite och kollade på TV. Sen var det dags för förätt, grönsaker med dipp, mums! Till varmrätt blev det fläskfilé och potatis, supermums, haha. Och sen tog vi sockerkaka till efterrätt som vi hade bakat. Efter all denna mat hade vi inget att göra så jag kom på att vi kunde ha ett mini-spa. Så vi ångade ansiktet, det var lite kul för Ellen hade aldrig gjort det så hon blev chockad över hur hon såg ut sen, hehe. Vi smetade in lermask i ansiktet (en slags ansiktsmask) och sprayade efter det på oss cocoslotion.
På morgonen vaknade vi - av väckarklockan - klockan tio eftersom Ellen mamma skulle komma vid halv elva. Vi hann äta lite frukost, eller vi skulle just börja när hon kom. Så hon och pappa tog en kopp kaffe och pratade lite om sportlovet tror jag, eftersom jag ska åka med Ellen och åka skidor då! Om ett tag ska familjen till några vänner och äta tidig middag, men först får ni se lite bilder.

    
Pusshej.

Åsikter
emma Å

är det rolit med hemmaspa?

2009-01-04 @ 22:11:49
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
emma Å

är det rolit med hemmaspa?

2009-01-04 @ 22:11:53
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
emma Å

är det rolit med hemmaspa?

2009-01-04 @ 22:11:54
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback