Äntligen helg, kära vänner

Fredag! Åh, äntligen helg. Ska försöka att inte tänka så mycket på plugg, även fast vi har NO-prov som måste pluggas till. Men nej, det får inte bli i helgen, som tur är kommer vi repetera allt på torsdags-lektionen som är lång och tråkig. Och kanske också på måndag, så det är ingen idé att stressa.
Som sagt, fredag. Vad gör Julia idag då? Myskväll med mamma, pappa och lillasyster. Storasyster ska på konsert och se Chris Brown medan vi ligger hemma framför TV:n med chips, godis och läsk. Let's Dance också såklart. Vaknade upp med världens huvudvärk och ont i halsen, men det gick över lite med dagen. Men jag mår fortfarande inte helt bra, så jag och Amanda kunde inte umgåtts idag. Får bli en annan dag!
Lägger in en dagens outfit snart och kanske bloggens första frågestund? Vad tycker ni om den idén? :-)


Åsikter
erika

Är det frågestund elr ? Fattade inte riktigt, haha aja.

Lägger in en fråga iaf, vem är din största idol? Bortsett från mig då, haha skoja.

2009-01-23 @ 15:56:50
URL: http://eejrika.blogg.se/
emma

det låter bra:) stackars dej krya på dej<3

2009-01-24 @ 09:59:58
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback