Grattis syster

Idag fyller min storasyster 16 år! Sweet sixteen. Blev väckt vid nio (usch, tidigt) för att vi skulle gå ner med brickan och presenterna. Hon blev glad över allting.
Jag och pappa ska åka till Täby C idag, medan mamma & Thilde är inne i stan och shoppar det hon vill ha i present. Vi ska åka till Romme med skolan om någon veckan och jag ska följa med och åka skidor med Ellen på Sportlovet, så därför behövs det skidbyxor, skidhjälm och träningsskor till Friskis. Ska se om vi hittar det i täbban.Lägger in bilder i så fall, men nu måste jag kila. Glöm inte säga grattis till Thilde! ;-)

Åsikter
emma

säg grattis från mej !

2009-01-10 @ 13:59:01
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
hanna

oj redan sexton ! grattis :)

2009-01-10 @ 14:24:52
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Mathilde

Tack! :) <3

2009-01-10 @ 21:24:34

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback