Tjejkväll + bio

Har inte bloggat på två dagar, jag vet. Det är på grund av att jag har varit hos Flisan och sovit där. Denise och Amanda var med också. Vi hade mycket trevligt.
Igår åkte vi först till centrum för att köpa godis till kvällen, hihi. Sen åkte vi hem till Flisan, kollade på TV lite grann, lagade mat, badade jaccuzzi och åt glass och godis. På kvällen kände sig Denise lite dålig, hon hade ont i magen så hennes mamma och pappa kom och hämtade henne mitt i natten (okej, klockan var 11, men ändå...), hoppas hon mår bättre nu. Då var det bara jag, A och F kvar, vi flummade tills vi nästan somnade i soffan och bestämde oss för att gå ner till gästrummet istället för att sova. Men nej, vi somnade inte, vi höll oss vakna till 3 eller något.
På morgonen vaknade vi vid halv elva, och Mandis åkte hem vid elva. Så nu var det bara jag och Felicia kvar, vi åt frukost och badade i jaccuzzin i två timmar medan vi sa hej till alla som åkte skridskor på sjön (hennes jaccuzzi är precis vid sjön, och hennes hus). Sen fick vi sjuss till centrum för att bara gå runt och titta lite. Och fan i helvete vad kär jag blev i ett par skor, jag älskar älskar älskar dem. Hur kan man bli kär i skor? Haha, aja, det blev jag i alla fall verkligen - fråga Flisan. Köpte en sak som ni får se i nästa inlägg. Sen sa jag hejdå till Flisan och träffade Vicke klockan 18 vid bion, eftersom vi skulle se "Bröllopsduellen". Filmen var jättebra och jag rekommenderar den verkligen. Jag har haft väldigt kul de här två dagarna. Tack Flisan, Denise, Vicke & Amanda.


Kram Julia.

Åsikter
hanna

kul det låter ;)

2009-01-18 @ 10:46:13
URL: http://hhkermark.blogg.se/
Denise

superkul hade vi iaf ;)

2009-01-18 @ 14:11:54
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
emma

det låter jättekul:)

2009-01-18 @ 20:43:10
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback