Tjejmiddag hos Sally

Hejhej. Har inte kunnat blogga eftersom jag varit hemma hos Sally med några av mina fantastiska vänner. Vi kom hem till henne vid 16 ungefär, då gjorde vi inte så mycket vad jag kommer ihåg. Gick ner till ICA för att köpa godis. Sen kollade vi på filmen "Wildchild" som Asse hade med sig. Väldigt bra/rolig film! Sen gick vi upp och åt middag, nudlar med kyckling- och grönsakswok som hennes pappa gjort. Hur gott som helst. När magarna var mätta gick vi ner i hennes källare, släckte alla lampor och körde mörkerkurragömma, hah, det är asläskigt när det är helt kolsvart och ser ingenting. Jepp, sen satte vi oss i deras bastu (utan värme och syre, hehe) och snackade om allt möjligt. Vid 23 kom Izzis mamma och hämtade mig och Isa. Nu bjuder jag på bilder.


Denise tar kort på gänget. Väntar på bussen.


Denise med hennes godisrosa-läppar.


Alla flickor posar.


I Sallys källare fanns en träningscykel som vi gillade vääldigt mycket.


Supergod mat!

Bilder lånade från Denise.


Åsikter
Denise

Superkul hade vi! ;D

2009-01-31 @ 12:30:30
URL: http://denisecolbraand.blogg.se/
emma

fiina bilder:)

2009-01-31 @ 13:43:37
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback