Tråkiga måndag

Det var skönt i alla fall att vi hade sovmorgon den här veckan. På förmiddag var det idrott, engelska och SO som väntade. Sen hade vi lunch och SO igen. Gud vad trött jag blev. När det hade gått 40 minuter på SO:n hade jag utvecklingssamtal som gick väldigt bra. Och Teknik som sista lektion, där vi byggde figurer av kuber. En seg måndagsdag i skolan var avklarad, äntligen.
Efter skolan hade jag tänkt åka till centrum för att köpa skorna som jag blivit kära i. Men så blev det inte, fastnade framför datorn efter jag gjort engelskan (som tog 5 minuter...). Nu hinner jag inte åka eftersom jag och mami ska till veterinären med Pashes (katten) eftersom han verkar brutit eller stukat benet. Lilla sötnos. Hoppas han blir bättre. Får se om jag hinner åka till centrum imorgon innan träningen, får hoppas på det. Kommer börja gråta om min storlek är slut när jag kommer. Ja hörrni, kärleken kan svida. Haha, så töntig jag är. Ses ikväll eller imorgon.


Liten sötnos


Åsikter
Anonym

cool header :)<3

2009-01-19 @ 20:11:05
hanna

stackare "/

2009-01-20 @ 07:15:44
URL: http://hhkermark.blogg.se/
emma

åh stackarn:/ , kan du visa en bild på skorna<3?

2009-01-20 @ 15:57:20
URL: http://eemmakermark.blogg.se/
A-tilda

söt katt:)

2009-01-23 @ 22:44:18

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback