Veckans vill ha

En läsare tipsade mig om L'oréal Absolute Repair shampo och balsam. Jag har också läst om de i tidningar, bloggar och hemsidor. Och de har fått väldigt bra kritik. Så jag kanske tar en sväng förbi centrum någon gång i veckan eller helgen och köper shampot till och början med. Mitt hår blir mer slitet för varje dag som går så det behövs verkligen inskaffas! Om du vet något annat bra shampo/balsam är det bara att skicka en kommentar.



Någon som möjligtvis har testat det och tycker att det är bra?


Åsikter
emma

tyvärr,:)

2009-01-22 @ 16:36:06
URL: http://eemmakermark.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback