Veckans vill ha

Jag behöver verkligen någon riktigt bra hårinpackning. Mitt hår börjar bli väldigt slitet, men jag vill inte klippa mig. Vill spara och få långt hår. Men jag vet inte vilket märke som passar min hårtyp bäst. Är det någon som har tips om hårinpackning för slitet hår eller någon annan bra hårprodukt? Det är bara att posta en kommentar! Skulle bli jätteglad verkligen.


Björn Axéns balsam/inpackning verkar bra, den finns att köpa här. Men som sagt, vet du något bra tips?

Åsikter
Jenny

mamma berättade om ngn inpackning fån wella. den hade testats av tidningen Amelia men minns inte vad serien från wella hette men den ska vara jätte bra !

2009-01-10 @ 22:16:14
URL: http://tylbrant.blogg.se/
Victoria

Min syrra använder Bjärn Axén, hon tycker det är bra. Så varför att chansa på det?! :D <3

Love you flumm

2009-01-12 @ 20:54:58
URL: http://detailz.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback