Dag med Ellen

Ellen gick nyss hem. Vi gick hem till mig efter skolan och tränade till låten som vi förhoppningsvis ska sjunga på skolavslutningen. Mycket skratt och flams men även mycket träning, som har gått jättebra.
Nu ska jag läsa bloggar innan jag slår in Astrids presenter. Japps, imorgon fyller bästis år och det blir fest hemma hos henne med tjejerna i klassen. Havsbad, trist väder, filmkväll, god mat och snack. Myyys. Måste börja packa snart också. Okej, en liten "planering":
1, Läsa bloggar. 2, Slå in presenter. 3, Packa inför morgondagen. 4, Ta ett varmt bad.
Puss och kram.


Ellen och jag i vintras.


Åsikter
Denise

Vad ska du packa ? :)

2009-06-04 @ 18:08:46
URL: http://colbrand.blogg.se/
Ellen

Gud vad fin man kan vara! :/ Haha :P "not"

Hoppas vi får sjunga! Tänk om göran bah, "nej, det låter för falskt"! Hahah :P Nej, tror inte det! :D Det blir nog toppen! :)

Puss <33

2009-06-04 @ 19:03:22
annie

sv: hahaa, nä.. inte precis ;) <3

2009-06-04 @ 21:22:39
URL: http://anniesmodeblogg.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback