Stadsvandring i Gamla stan

Sitter med en stycke Erika som skrattar åt allt man säger, haha.
Idag har vi som sagt "vandrat" i Gamla Stan, svarade på massa frågor som inte ens var nödvändiga att kunna... När alla var klara med det gick vi till Riddarholmen och åt lunch vid vattnet. Kom hem vid 13 redan och då gick jag och Erika som sagt hem till mig.
Bilder från dagen.



Här satt vi och åt lunch. Fin utsikt.

Söta Ellen äter pannkakor.

Ellen, Astrid, jag och Vicke. (Om ni undrar så sitter Erika till höger om oss).

Fina flickor på lunchen.

Oscar ramlade i 2 sekunder efter jag tagit bilden, hahaha.

Okej, för er som inte förstår så är jag och Erika lite oseriösa just nu, sorgligt.


Åsikter
Victoria

Ehhmm, vad fina bilderna var på mig....not*

kram <3 (och puss om du vill ha det)

2009-06-09 @ 14:28:44
URL: http://detailz.blogg.se/
E

Haha! Kul skämt där.. :P Oscar ramla i! :P

Puss <33

2009-06-09 @ 16:17:45
URL: http://lillburken.blogg.se/
Oscar

hah, jättekul!!; :)

2009-06-14 @ 00:23:29

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback