Bakningen då?

Nu har jag tränat och tagit ett bad med massa skum i. När jag låg där lugn och avslappnad i badet så kommer jag på "SHIT! JAG MÅSTE BAKA TILL KONSERTEN IMORGON!". Men jag orkar inte ställa mig och baka klockan nio, då blir väl kakan klar vid tio eller något, och det är något jag verkligen inte har lust med... Men jag är kanske tvungen?
Fan, jag är tvungen. Okej, baka blir det då. Kanske. Jag orkar inte, jag har inte lust. Vill lägga mig i sängen och läsa egentligen. Men shit, nu babblar jag på sådär igen. Hejdå! Baka Julia.


Det får bli chokladmuffins som vanligt.


Åsikter
niiia

åhh så mumsigt med chokladmuffins :D

ha en bra dag! <3

2009-05-05 @ 14:29:14
URL: http://vunique.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback