Första maj

God morgon på er!
Idag är det första maj, tänk vad tiden går snabbt. Snart är det ju sommarlov.
Dagens planer idag är SKANSEN, med lillkusinen Ivve. Han kommer älska stället. När vi var på vårt landställe förra helgen så bosatte sig en tjäderhöna (!) hos oss, så otroligt närgången (och läskig enligt mig), men Ivve älskade den. Han ville klappa den och bära den och springa efter den, och varje gång han såg den skrek han "däh" och pekade med fingret på den. Sötis.
Jag ska klä på mig och sminka mig lite innan vi drar till tåget. Vad ska ni göra den här underbara första maj?


Den konstiga men väldigt vackra tjäderhönan...

Förresten, innan jag åker till stan får ni se bilder från gårkvällen!


Åsikter
Victoria

Ni skulle ju tagit hem den och ha den som husdjur! (a)

haha, just kiddin'

PUSS, PUSS, PUSS

2009-05-01 @ 10:52:09
URL: http://detailz.blogg.se/
niki

fina bilder :)

2009-05-02 @ 08:23:35
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera nedan:

- Fråga mig inte om vi ska lägga till varandra på bloglovin'

- Jag gör inte designer

- IP-numret syns alltid, stå för vad du säger

- Alla bilder är copyright


Vad heter du?
Jag kommer tillbaka

Mailadress (endast jag som ser den)

Har du blogg?

Ordet är ditt:

Trackback